Syng dig glad

Her er plads til alle aldre, hvad end du har lyst  til tidligt at få form på sangen, eller du er voksen og har lyst til at være i et hyggekor med sjov og ambitioner, har organist Lars Klit noget til dig.

Boeslunde Kirkes Børnekor

Alle børn i alderen 8-12 årer velkomne torsdage 14.35 til 15.25 i konfirmandstuen i sognehuset, hvor vi øver med organist Lars.

Der vil være frugtpause, men i øvrigt lærer vi sange, som vi kan synge i kirken og til arrangementer i lokalområdet.

Første gang er torsdag den 5. september 2024.

Lars Klit har telefon 20 58 0550

Folkekoret

Er der noget skønnere end at synge fra Højskolesangbogen og andre gode bøger! Fællesskab, ilt til hjernen, ja, til hele kroppen, voksende vellyd (med lidt øvelse), hygge og nye oplevelser. Alle er velkomne!

Onsdage fra 18.30-21.00 mødes vi i konfirmandstuen i sognehuset, varmer stemmer og synger. Der er indlagt en kort pause og en kaffe-té-pause , så stemmen kan følge med.

Første gang er onsdag den 4. september 2024.

Lars Klit har telefon 20 58 0550

Det er sjovt at synge i Boeslunde